Tiltredende medlem

Jørgen Vik

Jørgen Vik er gruppeleder for Arbeiderpartiet i Lillestrøm kommune. Han er født i 1971, er Skjetten-gutt, og bor i dag i Lillestrøm med kone og tre barn.

Jørgen Vik

Bli bedre kjent med Jørgen Vik:

Det Jørgen er opptatt avI politikken er han aller mest opptatt av å sikre en god utvikling av byen, tettstedene og bygdene våre. En utvikling som må basere seg på menneskene som bor her og miljøet vi bor i. Det er nå vi bestemmer hvordan neste generasjon skal vokse opp! Jørgen er veldig opptatt av at vi må "se" hele den nye kommunen, og har derfor gjort det gamle Arbeiderparti-slagordet "By og land, hand i hand" til sitt eget.

Jørgen Vik har vært aktiv i lokalpolitikken i mange år, og har de siste 8 årene vært gruppeleder for Skedsmo Arbeiderparti. Han er utdannet prest, og jobbet tidligere i Skedsmo kirke, men jobber i dag på Institutt for Energiteknikk på Kjeller.

Det Jørgen liker Jørgen liker fotball, å skru på gamle biler og å høre på musikk. I tillegg er han veldig glad i is.