Kommunestyregruppen til Arbeiderpartiet er klar

Kollasje

Lillestrøm Arbeiderpartis nye kommunestyregruppe består av 16 personer.

Alle stemmene er nå talt opp, og Lillestrøm Arbeiderparti endte med 29,9 prosent av stemmene og 16 representanter i kommunestyregruppa. Ekstra hyggelig er det at vår ordførerkandidat fikk hele 1999 personstemmer, og var den desidert mest populære kandidaten som stilte til valg.

Vi vil takk alle de som har vært med å stemme oss fram, og ikke minst alle medlemmer og kandidater som har jobbet hardt for å få til et godt valgresultat . Vi vil forvalte den tilliten vi har fått fra velgerne til å sørge for sterkere fellesskap og mest mulig gjennomslag for vår politikk, i samarbeid med andre partier.

Våre kommunestyrerepresentanter er valgt inn for hele nye Lillestrøm, og de skal selvsagt også arbeide for å utvikle både by og land, sammen!Kommunestyregruppa til Lillestrøm Arbeiderparti 2019 - 20231. Jørgen Vik2. Heidi Westbye Nyhus3. Yngve Lofthus Teigen4. Laila Durrani5. Bente Skulstad6. Erik Berg Olsen7. Runa Kristine Fiske8. Rune Moen9. Pia Korsnes10. Ulf Bakke11. Emil Johan Stenshaug12. Monica Nymoen13. Ali Akhtar14. Bjørnar Sølvik-Jensen15. Anne-Marie Lervik16. Kjell Arne HagenVaraliste1. Mohammed Malik2. Fahim Naeem3. Nina Maksimovic4. Inge Husvik Ulekleiv5. Tore Kampen6. Mariam Naeem7. Gro Beate Ekseth 8. Odd Harald Sørensen9. Anam Naeem10. Kaveh Abdali11. Tone Prestegaard Eriksen12. Anne Merethe Huse13. Grethe Holterhus14. Marit Bjørkelid15. Nordis Vik Olaussen16. Stine Rødseth Kleven17. Thomas Skullerud18. Tove Steen19. Perica MaksimovicFor mer informasjon: Valgprotokoll for Lillestrøm kommune