Medlemsmøte torsdag 17. juni.

Medlemsmøte på Folkets hus, Lillestrøm fra kl. 18.00 til 20.00

17. jun, kl. 18:00 — 20:00, Storgata 38, Lillestrøm

Lillestrøm Arbeiderparti inviterer til årets første fysiske medlemsmøte, torsdag 17. juni kl. 18.00 til 20.00.

Korona-reglene gjør at vi kan være inntil 100 personer til stede på faste plasser. Møt opp i god tid! – Vi starter møtet kl. 1800 presis!

Det vil også være anledning til å delta på teams. Uansett må vi må ha påmelding innen 16. juni til [email protected].

Vi kan by på to interessante temaer på dette møtet.18.00-19.00: Brukerstyrt personlig assistanse (BPA) og Indipenden Living. Her vil Geir Jonny Småge og Kåre Hunstad innlede. De vil også gi oss litt bakgrunnshistorie og svare på spørsmål.19.00-20.00: Vi har invitert Henrette Westhrin om å innlede om Norsk Folkehjelp og dagsaktuelle saker. Vi har også bedt henne gi oss litt bakgrunn og historie for Folkehjelpas arbeid.

Vi gleder oss til å møte medlemmene fysisk igjen. Vi tar ikke sjansen på servering, slik situasjonen er nå. Ta med munnbind. Vi vil sørge for antiback og at salen er møblert etter gjeldende regler. Når du melder deg på må du oppgi fullt navn og telefonnummer og e-post, slik at vi enkelt kan krysse deg av når du kommer. Du vil få tilsendt gjeldende koronaregler på e-post samme dag som møtet holdes.