Medlemsmøte om budsjett 2021

19. nov, kl. 18:00 — 20:30, DIGITALT MØTE
Lillestrøm kommunevåpen

Lillestrøm kommune skal ha budsjett for 2021

Det første året for Lillestrøm kommune er snart over, og vi skal behandle budsjett for 2021. På grunn av pandemien har vi ikke anledning til å møtes fysisk. Det blir derfor et digitalt medlemsmøte - og vi håper du vil delta.Møtet blir som tidligere annonsert torsdag 19 nov kl 1800 - 2030

Meld deg på med å sende mail til lillestromarp@gmail.com og få en kalenderinvitasjon, eller ta trykk her for lenke til medlemsmøtet. Det er mye spennende i neste års budsjett. Nye skoler skal bygges, andre skal pusses opp. Vi skal gjennomføre et klimaløft og 80 av kommunens biler skal bli elbiler de neste to årene. Husebylåven er inne, og satsting på hele faste stillinger ser ut til å gi resultater.Men mye gjenstår, og økonomien er selvsagt preget av den situasjonen vi står i.Arbeiderpartiet på Stortinget har lagt fram sitt alternative budsjett. Det ville gitt 37,76 millioner mer til Lillestrøm kommune. Det tilsvarer 52 nye lærerstillinger, eller 61 helsefagarbeidere. Vi må vinne valget neste år, om vi skal få bedre tjenester i kommunene.VI inviterer deg til å bli med på å diskutere neste års budsjett. Det blir presentasjoner fra kommunestyregruppa.Du finner budsjettforslaget på disse sidene:https://www.lillestrom.kommune.no/aktuelt/nyhetsarkiv/2020/kommunedirektorens-budsjettforslag-2021/Vel møtt!