Ekstraordinært årsmøte i Lillestrøm Arbeiderparti

Ekstraordinært årsmøte i Lillestrøm Arbeiderparti avholdes digitalt, onsdag 7. april kl. 18.00.

7. apr, kl. 18:00 — 20:00, Teams

Det ordinære årsmøtet i Lillestrøm Arbeiderparti fikk ikke ferdigbehandlet alle årsmøtesakene. Årsmøtet fattet vedtak om at styret skal innkalle til et ekstraordinært årsmøte så raskt som mulig.

I tillegg til de gjenstående sakene har styret lagt til behandling av økonomireglement for Lillestrøm Arbeiderparti, jf. merknad fra kontrollkomiteen, til behandlingen av regnskap for 2020.

Ekstraordinært årsmøte kan kun behandle de saker som framgår av saklista ved kunngjøring om ekstraordinært årsmøte.

Dagsorden:1. Åpning, opprop2. Godkjenning av innkalling3. Godkjenning av dagsorden4. Forretningsorden – konstituering- valg av dirigent(er), 2 sekretærer, tellekorps og protokollunderskrivere5. Innkomne forslag til ordinært årsmøte som ikke ble behandlet; forslag 15-26.6. Vedtekter7. Økonomireglement8. Regnskap- årsregnskap- Revisors beretning- Rapport fra Kontrollkomiteen.9. budsjett for 2021

Ekstraordinært årsmøte gjennomføres som et digitalt møte på Teams, på samme måte som det ordinære årsmøtet. Alle medlemmer av Lillestrøm Arbeiderparti kan delta på årsmøtet med tale-, forslags- og stemmerett. De som ønsker å delta på møtet må melde seg på til [email protected]. Vi ber om at alle som ønsker å delta melder seg på innen tirsdag 6. april.

Styret i Lillestrøm Arbeiderparti

valg2019